کارگاه تربیت مربی ایماگوتراپی

آدرس کوتاه: https://psychevent.ir/?p=32997
کارگاه تربیت مربی ایماگوتراپی

مشخصات دوره

۱۲ شهریور ۱۴۰۱
۱۹
۵۰ ساعت
۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان

معرفی دوره

تئوری ایماگو، ترکیب هنرمندانه ای از معنویت شرقی و علم روانشناسی غربی است که توسط دکتر هارویل هندریکس و همسر ایشان، دکتر هلن هانت ابداع شده است. در این تئوری، ردپای پررنگی از حکمت، علوم اعصاب، روانشناسی تکاملی، نظریه روابط شی و روان تحلیل گری را می توان مشاهده کرد.

ایماگوتراپی که روشی بدیع و خلاقانه برای عشق ورزی می باشد، ابزاری التیام بخش و رشددهنده را در اختیار روان درمانگران و مشاوران قرار می دهد که بتوانند در فضایی امن فرایند اصلاح و بهبود روابط را تسهیل گری کرده و لذت احساس کارآمدی و مفید بودن را در اتاق درمان هرچه بیشتر تجربه کنند.

دوره های ایماگوتراپی به روان درمانگران کمک می کند که مراجعین خود را برای خلق رابطه ای امن و دلخواه توانا سازند. تجربه من و همکاران ایماگوتراپیست حاکی از این است که اصول زیربنایی و تکنیک های ایماگو، زندگی های بسیاری از زوجین را متحول کرده است.

درباره مدرس دوره های ایماگوتراپی در ایران:

علی قاسمیان، دکترای روانشناسی، رابطه درمانگر و #ایماگوتراپیست است. او دوره‌های ایماگوتراپی و #مکالمه_امن را زیر نظر خانم ربکا سییرز، دکتر هندریکس و دکتر هانت (مؤسسۀ بین‌المللی ایماگوتراپی و مکالمه امن) گذرانده و درحال‌ حاضر به فعالیت در حیطۀ زوج‌درمانی و گذراندن دوره های سوپرویژن ایماگوتراپی زیر نظر خانم ربکا سییرز مشغول است.

اطلاعات کارگاه و تماس:

🦋 کارگاه ايماگوتراپي به صورت آنلاين برگزار می شود.
🦋 این کارگاه ويژه مشاوران و زوج درمانگران می باشد.
🦋 حداقل ظرفيت در هر دوره، 5 نفر و حداکثر 10 نفر می باشد.
🦋 براي ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به شماره 09364080850 در واتس اپ پيام ارسال نماييد.
🦋 نرم افزار مورد استفاده zoom می باشد.

هزینه شرکت در دوره ۲.۵۰۰.۰۰ و برای دانشجویان ۲.۰۰۰.۰۰۰ می باشد.

معرفی استاد

علی قاسمیان ( مدیر ایماگوایران )