روان درمانی تک جلسه ای – کارگاه تخصصی و عملی

آدرس کوتاه: https://psychevent.ir/?p=33473
روان درمانی تک جلسه ای – کارگاه تخصصی و عملی

مشخصات دوره

۰۹ دی ۱۴۰۱
۹
۱۶ ساعت
۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان

معرفی دوره

دکتر یاسر مدنی، عضو هیات علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران، دانش آموخته دکترای تربیت مشاور و درمانگر از دانشگاه ایالتی کلورادی آمریکا، و دارای فوق دکترای مشاوره و رواندرمانی کوتاه مدت. همچنین، استاد مدنی حدودا 10 جلد کتاب در زمینه های مختلف تخصصی از جمله روان درمانی کوتاه مدت و نظارت و سوپرویژن ترجمه و یا تالیف کرده است. علاوه بر ریاست کلینیک مشاوره و بهداشت روان دانشگاه تهران، ایشان برگزاری دوره های موفق کارورزی جامع را در کارنامه خود دارند.

روان‌درمانی و مشاوره خیلی مورد نیاز جامعه‌ی امروز مردم جهان به‌خصوص عزیزان ایرانی است. برای موضوعاتی همچون کاهش و مدیریت استرس، تصمیم‌گیری‌های کوچک و بزرگ فردی و زناشوئی، مسائل عاطفی و هیجانی، و هر چیز دیگر. یکی از شکایت‌های مردم برای اجتناب از رجوع به مشاور و و رواندرمانگر جهت دریافت خدمات روان‌شناختی، مشکل هزینه‌های مالی است. علاوه بر این بُعد اقتصادی، اختصاص‌دادن روزها و زمان‌های طولانی به جلسات و پروتکل های دراز مدت و متعدد اصلا برای مراجعان جذاب به‌نظر نمی‌رسد. لذا، آشنایی شما با این رویکرد و روش مداخله ای می تواند موجب رونق بیش از پیش کار حرفه ای شما و کمک به افراد نیازمند بیشتر و در نهایت رضایت بالاتر خود شما شود.

در کارگاه‌های تخصصی چهار هفته‌ای روان‌درمانی تک جلسه‌ای ( SST اِس اِس تی)، به مهمترین اصول و تکنیک‌های این رویکرد و مدل از روی‌کردهای کوتاه‌مدت می‌پردازیم. همچون تمامی کارگاه‌های استاد مدنی، تمرکز بر دادن فرصت به شما شرکت‌کننده جهت درک مفاهیم و مشاهده‌ی موارد عملی و کمک به تثبیت اصول در ذهن شما است.

دوره‌ی پیش‌رو، به امید خدا، به‌صورت مجازی در چهار جمعه‌ی دیماه، از نُهم دیماه، ساعت نُه صبح تا ۱۳ بعد از ظهر برگزار می‌شود. جهت ثبت‌نام، از طریق شماره زیر در پیام‌رسان‌های «واتساپ» و یا «بله» با دستیار بهزیست کلینیک، خانم رازقی تماس حاصل شود.

به امید دیدار شما علاقمند عزیز

۰۹۱۲۹۳۱۲۱۵۵

 

معرفی استاد

دکتر یاسر مدنی ( استادیار دانشگاه تهران و فوق دکترای روان درمانی کوتاه مدت از آمریکا )