روان‌درمانی تک جلسه‌ای SST (حضوری و آنلاین)

آدرس کوتاه: https://psychevent.ir/?p=34577
روان‌درمانی تک جلسه‌ای SST (حضوری و آنلاین)

اطلاعات تماس

مشخصات دوره

۱۴۰۲-۰۵-۱۲
۹:۰۰
۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان

برای ثبت نام در رویداد با تلفن درج شده در آگهی تماس حاصل فرمایید.

معرفی دوره

روان‌درمانی تک جلسه‌ای چیست؟ چرا این رویکرد مورد استقبال بسیاری از روان‌درمانگران و مشاوران در جهان قرار گرفته است؟ متخصص تک‌جلسه‌ای باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ کدام مراجعان و موضوعات را می‌توانیم با این رویکرد کمک کنیم؟ آیا امکان دارد رویکردهای دیگری را با روان‌درمانی تک جلسه‌ای تلفیق کرد؟ کدام مهارت‌ها و فنون هستند که بیشترین اهمیت را در موفقیت در انجام روان‌درمانی تک جلسه‌ای دارند؟

در این کارگاه تخصصی، به این نکات و خیلی بیشتر می‌پردازیم. آقای دکتر یاسر مدنی، عضو هیات‌علمی دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران، دکترای تربیت مشاور و فوق دکترای روان‌درمانی کوتاه‌مدت و مترجم چندین کتاب در این حوزه هستند. حاضرین در این کارگاه فرصتی فوق‌العاده برای دریافت مستقیم مهارت‌های اساسی اس‌اس‌تی را خواهند داشت. در پایان گواهی معتبر شرکت در این کارگاه به دو زبان فارسی و انگلیسی ارائه می‌شود. در مجموعه‌ی به‌زیست کلینیک، اولین و تنها مرکز استاندارد سوپرویژن و تربیت درمان‌گر و مشاور در ایران، مشتاق هستیم شما را با مرزهای حرفه‌ای آشنا کنیم.

تلفن ثبت نام :

۰۹۱۲۹۳۱۲۱۵۵
۰۲۱۸۶۰۷۰۷۵۰

معرفی استاد

دکتر یاسر مدنی عضو هیات‌علمی دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران، دکترای تربیت مشاور و فوق دکترای روان‌درمانی کوتاه‌مدت

اطلاعات برگزارکننده

دکتر یاسر مدنی
-
09129312155