دوره تربیت درمانگر کودک دکتر سارا قاضی زاده – روان رویداد

آدرس کوتاه: https://psychevent.ir/?p=30361
دوره تربیت درمانگر کودک دکتر سارا قاضی زاده – روان رویداد

مشخصات دوره

۱۰ آذر ۱۴۰۰
۱۶
۱۲۰ ساعت

معرفی دوره

دوره تربیت درمانگر کودک

دوره آموزشی تربیت درمانگر کودک به درمان مشکلات روانشناختی کودکان و همچنین مشکلاتی از قبیل بیش فعالی، اضطراب کودکان، اختلال های سلوک، سبک های تربیتی و … میپردازد.

درمان مشکلات روانشناختی کودکان و نوجوانان ، جزء پیچیده ترین حوزه های روان درمانی محسوب می شود. روان درمانی به خودی خود هم یک علم است و هم یک هنر . ولی روان درمانی کودک و نوجوان علاوه بر علم بالا نیاز به روان درمانگرانی دارد که ذاتاً هنرمند و خلاق باشند. بنابراین صرف گذراندن دوره های اموزشی خاص برای تربیت درمانگر کودک و نوجوان، الزاماً فرد را یک روان درمانگر مناسب برای این حوزه از روان شناسی نمی کند.

تصمیم به صاحب فرزند شدن در خانواده ، یعنی پذیرفتن مسئولیت سنگین در تربیت می باشد که اگر بخواهیم واژه تربیت را تعریف کنیم ، در واقع به معنای تعلیم دادن یا پرورش که شامل مجموعه ای از روش های مثبت و منفی می باشد.

وقتی که کودکان خود را تربیت می کنید به آن ها می آموزید که چگونه رفتار کنند. والدین برای کودکان خود قالب های رفتاری می سازند که آن چه را که از آن ها انتظار دارند ببینند . تربیت کودک ، وظیفه ای یک روزه نیست و پدر و مادر باید به شکل پایداری عمل کنند تا روش های تربیتی موثری داشته باشند. بر اساس تحقیقاتی که در روانشناسی کودک انجام شده نحوه پرورش فرزندان در فرهنگ های مختلف ، متفاوت است.

کودکان و والدینی وجود ندارند که از هر نظر کامل باشند و بر این اساس والدین ممکن است با مشکلات رفتاری و اختلالات بالینی کودکان رو به رو شوند که آگاهی در مورد آن ها و درک بهتر این مسائل می تواند اهداف خود را مناسب با سن ، شخصیت ، توانایی ها جنس و میزان رشد عقلی فرزندان تعیین کرده و شیوه ی تربیتی مناسب را تعیین کنند.

🔹دوره جامع تربیت درمانگر کودک🔹

🔆 مدرس: دکتر سارا قاضی زاده
فوق دکترای روانشناسی کودک
مدرس دانشگاه علامه طباطبایی تهران
عضو انجمن های روانشناسی و بازی درمانی آمریکا

📱آنلاین و آفلاین

©️ ۱۲۰ ساعت آموزش

❣️امکان پرداخت شهریه به صورت اقساطی

🔰 ارائه گواهی معتبر و قابل ترجمه

🗒️ شروع دوره از ۱۰ آذرماه

🕛 روز های ۴ شنبه و ۵ شنبه از ساعت ۴ تا ۹ شب

⚛️ با تخفیف ویژه ⚛️

🚷 آخرین مهلت ثبت نام

🔻 لطفاً جهت ثبت نام و دریافت اطلاعات تکمیلی با آیدی ها و شماره زیر در واتساپ در ارتباط باشید:

۰۹۹۲۳۲۹۴۰۳۴

معرفی استاد

دکتر سارا قاضی زاده ( فوق دکترای کودک و نوجوان )