هشتمین همایش روانپزشکی کودک و نوجوان

آدرس کوتاه: https://psychevent.ir/?p=23574
هشتمین همایش روانپزشکی کودک و نوجوان

اطلاعات تماس

مشخصات دوره

معرفی دوره

تکامل کودکان در حوزه­های مختلف رفتاری، هیجانی، شناختی، اجتماعی و اخلاقی مدیون رشد مناسب مغز از نظر ساختاری و کارکردی می­باشد.

هرگونه اختلال در مسیر رشد و تکامل سیستم عصبی می­تواند باعث بروز ناهنجاری­هایی در عملکرد کودکان باشد. از جمله این اختلالات می­توان از نقص در قوای هوشی، اختلال طیف اوتیسم، اختلالات ارتباطی و یادگیری و اختلال بیش فعالی/ نقص توجه نام برد.

تشخیص زودرس و مداخله به هنگام می­تواند بسیاری از مشکلات و ناهنجاری­ها را در این کودکان کاهش دهد.

انجمن روانپزشکی کودک و نوجوان ایران با توجه به رسالت علمی و حرفه­ای خود هشتمین همایش سراسری روانپزشکی کودک و نوجوان با تمرکز بر اختلالات عصبی تکاملی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و دیگر مراکز علمی و دانشگاهی در آذرماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد کرد.

از کلیه اساتید، دانشجویان و دست­اندرکاران حوزه­های مرتبط با سلامت روان کودکان دعوت می­گردد در این رویداد علمی مشارکت نموده و آخرین دستاوردهای علمی در این حوزه را ارائه نمایند.

امید است همایش­هایی از این نوع بتواند از یک طرف باعث ارتقاء دانش در زمینه اختلالات روانپزشکی کودک و نوجوان به ویژه اختلالات عصبی تکاملی گردد و از طرف دیگر اهمیت این مباحث را برای سیاستگزاران سلامت کشور را بیش از پیش مطرح نماید.

به امید روزی که تمامی کودکان این مرز و بوم از امکانات لازم در زمینه پیشگیری، تشخیص، درمان و توانبخشی در حوزه سلامت روان برخوردار گردند.

دکتر مهدی تهرانی دوست

رئیس انجمن روان پزشکی کودک و نوجوان ایران

رییس هشتمین همایش روانپزشکی کودک و نوجوان

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت همایش به نشانی زیر مراجعه نمایید:

congress.iacap.ir

معرفی استاد