نخستین همایش سالیانه انجمن علمی روان درمانی ایران

آدرس کوتاه: https://psychevent.ir/?p=23656
نخستین همایش سالیانه انجمن علمی روان درمانی ایران

اطلاعات تماس

مشخصات دوره

معرفی دوره

روان درمانی ، فراز ها و فرود ها /

زمان : 25 تا 27 بهمن ماه 1396 /

مهلت ارسال چکیده : 30 آذرماه/

مکان : تهران ، مرکز اسناد و کتابخانه ملی ایران /

محورهای همایش:

  •  روان‌درمانی در ايران
    Psychotherapy in Iran
  • اخلاق و روان‌درماني
    Ethics and Psychotherapy
  •  روان‌درماني و تداوم رشد رواني
    Psychotherapy and Continuing Personal Development
  •  روان‌درماني و سرزندگي
    Psychotherapy and Vitality
  •  روان‌درماني و رواداري
    Psychotherapy and Tolerance
  •  روان‌درماني در عصر اينترنت
    Psychotherapy in the Internet Era
  •  رابطه‌ی درماني و فرآيند تغيير
    Therapeutic Relationship and Process of Change

روان درمانی

قابل توجه علاقه مندان و همراهان همايش ارسال چکیده مقالات از طریق سايت و تا تاريخ ٣٠ آذر ماه ١٣٩٦ امكان پذير است. نحوه ثبت نام همايش و کارگاه ها به زودی اعلام خواهد شد.

معرفی همایش (معرفی، محورها، زمان و مکان)

نخستین همایش سالیانه‌ی انجمن علمی روان‌درمانی ایران زمستان امسال برگزار خواهد شد.

نخستين همايش_سالیانه ی انجمن علمی روان‌درمانی ايران ۲۵ تا ۲۷ بهمن‌ماه ١٣٩٦ در مرکز اسناد و كتاب‌خانه‌ی_ملی_ايران برگزار خواهد شد.

انجمن علمی روان‌درمانی ایران، به عنوان انجمنی بین‌رشته‌ای در حوزه‌ی سلامت روان، از متخصصان گروه‌های مختلف ارایه‌دهنده‌ی روان‌درمانی، شامل روان‌پزشکان، روان‌شناسان بالینی و روان‌شناسان سلامت، و با هدف ارتقای فعالیت‌ها و برنامه‌های این حوزه شکل گرفته است.

اين انجمن كه در سال ۱۳۹۵ تشكيل شده است، اميد دارد كه بتواند با هم‌كاری گروه‌های مختلف متخصصان سلامت روان و روان‌درمانی، در جهت دست‌یابی به اهداف خود در ارتقای سلامت روان كشور گام بردارد. انجمن علمی روان‌درمانی ایران، به منظور ایجاد فضای تعامل و هم‌فکری بین متخصصان، و تبادل و ارتقای دانش اعضای خود، برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی را تعریف کرده است که از آن جمله می‌توان به برنامه‌های آموزشی میان‌مدت و درازمدت، برگزاری سلسله‌نشست‌های علمی ماهیانه و همایش‌های سالیانه اشاره کرد.

نخستين همايش سالیانه‌ی انجمن علمی روان‌درمانی ايران، با تمركز بر فرازها و فرودهای روان‌درمانی، برگزار خواهد شد و قصد دارد تا پوشش مناسبی به موضوعات مرتبط در روی‌کردهای مختلف روان‌درمانی داشته باشد. اين همايش شامل سخن‌رانی سخن‌رانان مدعو، ارائه‌ی مقالات، سمپوزیوم‌های موضوعی و كارگاه‌های آموزشی همراه خواهد بود.

به منظور افزایش تعامل با صاحب‌نظران سایر کشورها، روان‌درمانگران معتبری نيز از ساير كشورها، به شکل حضوری یا از طریق تله‌کنفرانس، در این همایش مشارکت خواهند داشت.

دکتر شبنم نوحه‌سرا دبیر علمی و دکتر محمدرضا شالبافان دبیر اجرایی این کنگره هستند؛ و با هم‌کاری کمیته‌های علمی و اجرایی، متشکل از متخصصان رشته‌های مختلف این حوزه، برنامه‌ریزی و برگزاری این کنگره را برعهده خواهند داشت.

در این همایش به موضوعات و محورهای اصلی زیر پرداخته خواهد شد:

روان‌درمانی در ايران
اخلاق و روان‌درمانی
روان‌درمانی و تداوم رشد روانی
روان‌درمانی و سرزندگی (vitality)
روان‌درمانی و رواداری (tolerance)
روان‌درمانی در عصر اينترنت
رابطه‌ی_درمانی و فرايند_تغيير

از آن‌جا كه بهبود سلامت روان جامعه در گرو حضور، هم‌انديشی و هم‌كاری متخصصان گروه‌های مختلف این حوزه است، اميد است كه این همایش بتواند با ایجاد فضایی برای تعامل سازنده و تبادل اطلاعات بین صاحب‌نظران، دانش‌پژوهان و علاقمندان گامی در این جهت بردارد.

به زودی اطلاعات بیش‌تر درباره‌ی این همایش و نحوه‌ی شرکت در آن، و نیز فراخوان مقالات از طریق سایت و کانال تلگرامی انجمن اعلام خواهد شد.

انجمن علمی روان‌درمانی ایران

http://congress.ipa-net.ir

 

معرفی استاد